Enduro Ultron SE Trail Truck RTR, stříbrná verze (12.8 - 325mm)

Kód: 3-AE40108
Neohodnoceno
8 290 Kč 6 851 Kč bez DPH
Skladem e-shop
Můžeme doručit do:
2.5.2024
Možnosti doručení
Kompletně sestavený model expedičního speciálu se stejnosměrným motorem, voděodolným regulátorem a servem s kovovými převody. Model včetně RC soupravy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vše záleží na detailech. Model Utron SE je inspirován moderními australskými užitkovými vozidly (Ute) a vyznačuje se detailními a realisticky vypadajícími prvky. Jednodílná karoserie vyrobená z vysoce odolného polykarbonátu byla předem natřena dvoubarevným lakem, aby vypadala jako čerstvě vytažená z lakovací kabiny. Detaily, jako je samostatně vylisovaná a nabarvená mřížka, signální světla a zadní světla, dodávají modelu Utron dokonalý vzhled v měřítku. Přední část s integrovaným vedením lana navijáku a zadní nárazníky těsně přiléhají ke karoserii, což zvyšuje nájezdové a výjezdové úhly, a vypadají prostě úžasně! Pro větší realističnost měřítka je Utron SE vybaven dvojicí předních vstřikovaných vnitřních blatníků.

Oficiálně licencovaný systém odpružení Camburg L/T. Zcela nový systém IFS2 byl od základu přepracován. Díky nulovému rázovému řízení, zvětšenému zdvihu odpružení, lineárnímu posuvnému hřebenu řízení, vylepšené světlé výšce a nájezdovým úhlům na předních ramenech a ližinách představuje IFS2 obrovské zlepšení jak z hlediska výkonu, tak i vzhledu v měřítku.

Jerry Zaiden a Jason Campbell založili společnost Camburg Engineering v roce 1997 po dlouholetých zkušenostech v oblasti offroadových závodů a výroby. Jejich původním cílem bylo nabízet produkty a služby, které byly dostupné pouze elitním offroadovým závodním týmům. Díky Jasonovu inženýrskému vzdělání a Jerryho zaměření na prodej a marketing se pustili do navrhování a výroby komponentů zavěšení sériovým způsobem, což jim umožnilo otevřít nový trh a zákaznickou základnu.

Dnes je společnost Camburg Engineering lídrem v oblasti offroadových systémů odpružení a zaujímá přední místo v oblasti technologií a designu. Jejich volně prodejné díly jsou neustále testovány v závodech a získaly řadu mistrovských titulů. Málokterá jiná společnost navrhuje, vyrábí a závodí na vlastních komponentech. Tím se společnost Camburg odlišuje od ostatních, protože určuje trend a nenásleduje ho.

  • Symetrická (zleva doprava) horní a spodní řídicí ramena
  • Převrácené uložení spodního čepu koule pro zvýšení světlé výšky
  • Tradiční umístění upevnění serva řízení
  • Umístění uchycení serva navijáku
  • Ocelová páka serva
  • Těžké ocelové kuličky zavěšení
  • Kovové kroužkové a pastorkové převody
  • Univerzální přední hnací nápravy
  • Větší dutina vstupního ložiska / pouzdra
  • 45 stupňů zdvihu řízení

Srdcem modelu Enduro SE je převodovka Stealth R XF. Tato konstrukce umisťuje motor dopředu pro větší vychýlení hmotnosti přední části vozidla. Aktualizovaná zadní náprava má více hřebenů a podpěr pro větší odolnost a je vybavena větším vstupním pouzdrem schopným zvládnout vyšší zatížení. Nově přepracovaný systém IFS zlepšuje ovladatelnost, světlou výšku a výkon s ultraškálovým vzhledem. V celém hnacím ústrojí se také nachází 24 kovových pouzder pro dlouhotrvající, spolehlivý a bezúdržbový hnací systém. Kontrolu nad nerovnostmi mají naše ultrahladké plastové tlumiče se závitem a odvzdušňovacími šrouby pro snadné odvzdušnění a miniaturní pružiny, které udržují těžiště nízko.

Další vlastnosti

Aktualizovaná zadní náprava má více hřebenů a podpěr pro větší odolnost a je vybavena větším vstupním pouzdrem schopným zvládnout vyšší zatížení. Nově přepracovaný systém IFS zlepšuje ovladatelnost, světlou výšku a výkon s ultraškálovým vzhledem. V celém hnacím ústrojí se také nachází 24 kovových pouzder pro dlouhotrvající, spolehlivý a bezúdržbový hnací systém. Kontrolu nad nerovnostmi mají naše ultrahladké plastové tlumiče se závitem a odvzdušňovacími šrouby pro snadné odvzdušnění a miniaturní pružiny, které udržují těžiště nízko.

Vlastnosti

  • Zcela nová konstrukce nezávislého předního odpružení (IFS2)
  • Přední vstřikované vnitřní blatníky
  • 1,9" disky Steelie se zámky na patkách
  • Pneumatiky PinSeeker 1,9" x 4,19"
  • Přední a zadní nárazníky s vysokou světlou výškou
  • Rozvor 12,8" - 325mm
  • Jednodílná polykarbonátová karoserie Utron SE
  • Nastavitelné uchycení předního a zadního nárazníku s integrovaným vedením lana navijáku
  • Nastavitelná šířka skalních kluzáků

Kola a pneumatiky: O trakci ve všech čtyřech rozích se stará sada 1,9" kol Steelie se zámkem patek a pneumatik PinSeekerTM o rozměrech 1,9" x 4,19". Tyto pneumatiky s agresivním dezénem jsou ideální pro zachycení každého zákoutí ve skalách nebo proorání hustého bláta a písku.
Aktualizované nápravy: Nové nápravy s většími vstupními pouzdry (s možností výměny za ložiska) zvládnou vyšší zatížení. Nové kryty diferenciálů mají možnost přidat závaží na vnitřní stranu, aby byl zachován vzhled měřítka, a falešné kotoučové brzdy se třmeny přidávají ještě více detailů měřítka.

Závitová tělesa tlumičů a miniaturní pružiny: Tyto odolné plastové tlumiče jsou stejně hladké a spolehlivé jako naše hliníkové tlumiče, ale mají víčka s odvzdušňovacím šroubem pro snadné odvzdušnění a miniaturní pružiny pro lepší vzhled a udržení nízké hmotnosti.

Další vlastnosti

  • Délka tlumiče 90 mm
  • Lisované ocelové lišty rámu s vysokou světlou výškou
  • Uzavřená schránka přijímače
  • Zásobník ESC pro čistší kabeláž
  • Dva boxy na baterie s montážními popruhy s háčky a smyčkami (standardní a krátké délky jsou součástí dodávky)
  • Hliníková deska motoru
  • Nastavitelné sloupky karoserie
  • Optimalizované kulové čepy a články pro plynulejší kloub nápravy
  • Vstřikované kuličky čepů plněné POM náplní
  • Nastavitelné polohy uchycení zadních tlumičů pro vyladění rozvoru a úhlů tlumičů
  • Teleskopické hnací hřídele vpředu a vzadu
  • Jednodílná konstrukce zadní nápravy
  • Plastové horní převody Stealth XF
  • Obrobená ocelová horní hřídel

Vzhledem k probíhajícímu výzkumu a vývoji nemusí fotografie odpovídat finálnímu vozidlu. Toto vozidlo potřebuje další díly, aby bylo funkční. Jako další vybavení budete potřebovat k zprovoznění vozidla, například nabíječku a akumulátor.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: