E-flite P-39 Airacobra 1.2m SAFE Select BNF Basic

Kód: 4-EFL9150
Neohodnoceno
Značka: E-Flite
9 099 Kč
E-flite P-39 Airacobra 1.2m SAFE Select BNF Basic
9 099 Kč 8 589 Kč 7 098 Kč bez DPH
Skladem 2-3 dny
Můžeme doručit do:
5.8.2021

RC model amerického stíhacího letounu ze druhé světové války P-39 Airacobra o rozpětí 1,2m v kamufláži “Wahl Eye II”, kterou pilotoval Lt. Eugene Wahl. Model je z EPO s hotovým zbarvením, nainstalovanou elektronikou a pohonem, zatahovacím podvozkem a přijímačem Spektrum AR636A.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Obsah balení

Hotové díly modelu P-39 Airacobra s nainstalovanými komponenty: E-flite motor střídavý BL15 850ot/V, E-flite regulátor střídavý 40A, 7ks Spektrum servo A330 9g, E-flite zatahovací podvozek elektro tř. 15 příďový, E-flite zatahovací podvozek elektro tř. 15 hlavní 90°, 6-kanálový přijímač Spektrum™ AR636 2,4GHz, 3-listá vrtule s kuželem, návod v češtině, manuál EN, DE, FR, IT.

Charakteristika

RC model amerického stíhacího letounu ze Druhé světové války P-39 Airacobra o rozpětí 1,2m v kamufláži “Wahl Eye II”, kterou pilotoval Lt. Eugene Wahl. Model je z EPO s hotovým zbarvením, nainstalovanou elektronikou a pohonem, zatahovacím podvozkem a přijímačem Spektrum™ AR636.

Model E-flite® P-39 Airacobra 1,2 m je polomaketou s vysokou úrovní detailů, včetně rytí panelů, maket výfuků, odnímatelné nádrže, třílisté vrtule a dalších. Má nainstalován tří-kolý elektrický zatahovací podvozek s řiditelnou příďovou nohou, odpruženými nohami a maketovými koly s kryty. Pro zvýšení realismu letu a zlepšení letových vlastností při startu a přistání, má model funkční vztlakové klapky.

Pohon modelu obstarává střídavý motor BL15 850Kv a střídavý regulátor 40A kompatibilní s LiPol 3-4S. Lehká, ale odolná konstrukce z EPO je zhotovena ve formách, model má proto přesné tvary s četnými detaily. Nainstalovány jsou i 9g serva kormidel SA330. Křídlo je jednodílné a poutá se šrouby k trupu, konektory s inovativním systémem hands-free připojení zkracují dobu potřebnou k sestavení. Přestože lze křídlo demontovat, model má kompaktní velikost a vejde se do kufru auta i bez nutnosti demontáže.

Stabilizace AS3X™

Přijímač Spektrum je vybaven technologií AS3X, která pomáhá stabilizovat model za letu. Přijímač obsahuje tříosé MEMS gyro a akcelerometr a díky elektronické stabilizaci se zjednodušuje řízení modelu např. ve větrném počasí. Model reaguje podobně, jako mnohem větší model a jeho let je klidný, aniž by přitom byla zachována jeho plná řiditelnost. AS3X přináší více jistoty v řízení.

Technologie SAFE Select™ pro začátečníky

Díky použité technologii SAFE Select může model řídit i méně zkušený pilot. Systém SAFE zabrání překročení náklonu v zatáčce a rovněž omezuje stoupání a klesání. Pouhým puštěním řídících pák ovladače se model vrátí do vodorovného letu. Tyto funkce ocení především začínající piloti, kteří ještě nemají plnou jistotu při řízení modelů.

Jak už samotný název SAFE Select napovídá, jedná se o volitelnou funkci - je na Vás, zda chcete technologii SAFE používat či zakázat. Způsobem párování se nastavuje, zda má být funkce SAFE zapnuta či vypnuta. Dále je možné funkci SAFE vypnout či zapnout i zal letu pomocí volného kanálu vysílače.

Výhody funkce SAFE Select™:
  • Omezuje maximální náklony modelu a tím zabraňuje k přechodu modelu do vývrtky.
  • Automaticky uvede model do horizontálního letu při puštění řídících pák vysílače
  • Pomocí volného kanálu lze systém SAFE vypnout či zapnout během letu.
Elektrický zatahovací podvozek

Velkou výhodou je použití elektrického 3-bodového zatahovacího podvozku, který má řízenou příďovou nohu. V letu model působí věrohodně realisticky a díky čistým liniím má i vyšší výkony. Při pojíždění budete řídit směr a při startu a přistání budete překvapeni snadností řízení. Na trávě se model nebude překlápět na vrtuli a provoz je díky tomu mnohem bezpečnější než s ostruhovým podvozkem.

Kabina s pilotem

K důležitým prvkům autenticity modelu letadla je nejen kvalitní zpracování povrchu a zbarvení, ale i kabina s pilotem. V kabině je přístrojová deska a realisticky nabarvená fugurka pilota.

Funkční klapky

Model Airacobra má nainstalované vztlakové klapky, které účinně sníží rychlost letu při vzletu a přistání. Rovněž můžete provádět efektní nízké průlety na minimální rychlosti.

Kompatibilní pohon 3S-4S

Pohonná jednotka je kompletně nainstalována ve výrobním závodě a je vybavena výkonným střídavým motorem, robustním regulátorem a třílistou vrtulí. Baterii lze použít LiPol 3S 2200–3000mAh, pro realistické létání, nebo můžete nainstalovat 4S LiPol baterii pro vyšší rychlost a vertikální výkon a to bez nutnosti jakýchkoli úprav.

Snadná a rychlá montáž

Pokud budete model přepravovat s demontovaným křídlem, práci při sestavení vám usnadní hands-free systém připojení konektorů serv. Při montáži křídla se pouze křídlo nasadí na trup a připevní šrouby. Konektory serv samy zapadnou do daných pozic aniž by bylo potřeba konektory křidélek, podvozku a klapek pracně samostatně zapojovat.

Vlastnosti modelu RC modelu letadla E-flite P-39 Airacobra
  • Koncepce podvozku s přední příďovou nohou zjednodušuje přistání a pojíždění po travnatých plochách - model se nepřeklápí na vrtuli.
  • Detailní replika jedinečného stíhacího letounu z Druhé světové války
  • Výkonný střídavý motor kompatibilní s LiPol 3S - 4S
  • Funkční vztlakové klapky a elektrický zatahovací podvozek
  • 6-kanálové řízení se 7 nainstalovanými servy Spektrum
  • 6-kanálový přijímač Spektrum™ 2,4 GHz s technologií DSMX®
  • Bezkonkurenční stabilita a přesnost technologie AS3X®
  • Snadné létání s volitelnou ochranou letové obálky SAFE® Select
  • Řada detailů, rytí panelů, výfuky, odnímatelné nádrže a další
  • Kamufláž „Wahl Eye II“ se kterou létal Lt. Eugene Wahl
  • Velký magnety jištěný kryt trupu pro pohodlný přístup
  • Jednodílné křídlo se systémem hands-free připojení serv
  • Lehká, ale odolná konstrukce EPO
  • Rychlá a snadná konečná montáž

Doporučujeme koupit

Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit 6+ kanálovou RC soupravu Spektrum (Spektrum DXe a vyšší), pohonnou LiPo baterii tří nebo čtyř článkový akumulátor 2200 mAh s konektorem EC3 nebo IC3 a vhodný nabíječ.

Průřez v trupu pro baterii je max. 40x48mm. Délka omezena není. Je potřeba pamatovat na správnou polohu těžiště!
Doporučené vysílače Spektrum

Pro spárování modelu verze BNF doporučujeme moderní programovatelné vysílače SPEKTRUM:

  • 6-kanálový vysílač řady DX Spektrum DX6e DSMX s telemetrií, 250 modelů v paměti.
  • 6-kanálový vysílač řady NX Spektrum NX6 DSMX s nejnovějšími trendy, kompatibilitou Smart Technologie, portem USB a možností připojení WiFi .
  • 8-kanálový vysílač řady NX Spektrum NX8 DSMX s nejnovějšími trendy, kompatibilitou Smart Technologie, portem USB a možností připojení WiFi .
Doporučené akumulátory

Pro napájení modelu doporučujeme pohonný LiPol akumulátor se 3 nebo 4 články (11.1 V, 14.8 V).

  • Pro běžné létání LiPo akumulátor Spektrum SMART 11.1 V 2200 mAh 30C IC3 s technologií Smart.
  • Pro delší lety LiPo akumulátor Spektrum Smart LiPo 11.1V 3200mAh 30C IC3.
  • Pro maximální výkon a akrobacii LiPo akumulátor Spektrum Smart LiPo 14.8V 2200mAh 50C IC3 s technologií Smart

Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů. Výhody technologie Spektrum Smart naleznete zde.

Doporučené nabíječe pro konvenční LiPol i Smart akumulátory

Pokud se rozhodnete v RC modelech letadel, či vrtulníků používat moderní Smart LiPo akumulátory, nebo nabíjet vaše akumulátory od jiných výrobců, pak doporučujeme tyto nabíječe:

  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S150 s jedním výstupem 50W.
  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S1100AC s jedním výstupem 1x100W.
  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S2100 se dvěma výstupy 2x 100W.
Doporučené moderní výkonné nabíječe pro Smart akumulátory
  • Vysoce výkonný nabíječ AC Spektrum Smart G2 nabíječ S1400 1x400W AC s jedním výstupem 400W.
  • Vysoce výkonný nabíječ AC Spektrum Smart G2 nabíječ S2200 2x200W AC se dvěma výstupy 2x200W.

K dispozici je redukce pro nabíjení IC5/IC3 Spektrum konverzní kabel IC5 přístroj - IC3 baterie 10cm 10 AWG.

Doporučené nabíječe pro konvenční LiPo akumulátory

Pokud se rozhodnete model provozovat na konvenční LiPo akumulátory, doporučujeme používat univerzální nabíječe o výkonu minimálně 50 W.

Nabíječ Dynamite Prophet Sport se dvěma výstupy 50 W

Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz létajících RC modelů potřebujete vhodná lepidla, sadu nářadí a obal na skladování LiPol baterií. Z našeho sortimentu doporučujeme kvalitní sadu imbus šroubováků 1.5/2.0/2.5/3.0mm a Modelcraft křížové šroubováky (sada 6ks). Pro montáž se jistě bude hodit Modelcraft mini kleště v pouzdru (sada) a na řezání Modelcraft řezací nůž s podložkou A6.

Pro rychlou opravu modelů letadel z doporučujeme rychle vytvrzující 4-minutové lepidlo Epoxy. Z naší nabídky doporučujeme Speed Epoxy 4 min. 71g

Ochranné obaly na akumulátory

Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnout vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou. LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození a proto je potřeba jej důkladně chránit.

Doplňkové parametry

Kategorie: RC letadla pro pokročilé
Druh stavebnice: BNF
Konstrukce: EPO
Náročnost pilotáže: Pokročilí
Typ: Warbird
Rozpětí: 1219 mm
Délka: 1065 mm
Letová hmotnost: 1660–1900g
Elektro pohon: Střídavý BL15 850 Kv
Regulátor: Střídavý 40A
Serva: 7 ks Spektrum SA330 9g
Průřez prostoru baterie: 40 x 48 mm

Video

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: