E-flite F-27 Evolution 0.9m SAFE Select BNF Basic

Kód: 4-EFL5650
Neohodnoceno
Značka: E-Flite
5 999 Kč 5 909 Kč 4 883 Kč bez DPH
Skladem 2-3 dny
Můžeme doručit do:
27.9.2021

Skvěle létající delta křídlo F-27 Evolution se střídavým motorem a přijímačem s technologií SAFE. Nainstalovaná elektronika, digitální serva s kovovým převodem, možnost použití 3/4 S LiPol baterií, se kterými může létat rychlostí 135/160 km/hod! Model lze vybavit kamerou nebo i VTX vysílačem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Obsah balení

Obsahem balení je RC model samokřídla F-27 Evolution s nainstalovanou elektronikou: E-flite motor střídavý BL10 Outrunner 1920ot/V, E-flite regulátor střídavý 40A PRO SBEC, 2ks E-flite servo DSV130 Digital MG, nainstalovaný přijímač AR636A, návod v češtině, manuál EN, DE, FR, IT.

Charakteristika

Skvěle létající skladné delta křídlo F-27 Evolution s výkonným střídavým motorem a přijímačem s technologií SAFE. Nainstalovaná elektronika, digitální serva s kovovým převodem, možnost použití 3/4 S LiPol baterií, se kterými může létat rychlostí 135/160 km/hod! Navíc si můžete model vybavit kamerou nebo i VTX vysílačem.

Model F-27 Evolution můžete prohánět po obloze jako běžné rychlé delta křídlo, přesto není vzhledem k dosahovaným rychlostem letu vhodný pro úplné začátečníky. Nainstalován je přijímač AR636A s integrovaným systémem ochrany letové obálky SAFE, výkonný střídavý motor BL10 1920Kv (EFLM101920) s regulátorem 40A (EFLA1040LB). Baterie nejsou součástí dodávky, doporučeny jsou baterie LiPol 3S 2200-3200mAh 30C nebo 4S 1800 mAh 35C. Model lze snadno demontovat, třídílná konstrukce umožňuje rychlé rozložení pro přepravu a skladování bez použití nástrojů nebo spojovacího nářadí. Model má vysoké rozpětí rychlosti, je obratný a dobře řiditelný.

Stabilizace AS3X™

Přijímač Spektrum je vybaven technologií AS3X, která pomáhá stabilizovat model za letu. Přijímač obsahuje tříosé MEMS gyro a akcelerometr a díky elektronické stabilizaci se zjednodušuje řízení modelu např. ve větrném počasí. Model reaguje podobně, jako mnohem větší model a jeho let je klidný, aniž by přitom byla zachována jeho plná řiditelnost. AS3X přináší více jistoty v řízení.

Technologie SAFE Select™ pro začátečníky

Díky použité technologii SAFE Select může model řídit i méně zkušený pilot. Systém SAFE zabrání překročení náklonu v zatáčce a rovněž omezuje stoupání a klesání. Pouhým puštěním řídících pák ovladače se model vrátí do vodorovného letu. Tyto funkce ocení především začínající piloti, kteří ještě nemají plnou jistotu při řízení modelů.

Jak už samotný název SAFE Select napovídá, jedná se o volitelnou funkci - je na Vás, zda chcete technologii SAFE používat či zakázat. Způsobem párování se nastavuje, zda má být funkce SAFE zapnuta či vypnuta. Dále je možné funkci SAFE vypnout či zapnout i zal letu pomocí volného kanálu vysílače.

Výhody funkce SAFE Select™:
  • Omezuje maximální náklony modelu a tím zabraňuje k přechodu modelu do vývrtky.
  • Automaticky uvede model do horizontálního letu při puštění řídících pák vysílače
  • Pomocí volného kanálu lze systém SAFE vypnout či zapnout během letu.
Odolná konstrukce modelu

Aerodynamicky efektivní konstrukce z lehké hmoty EPO (Elapor) má kompozitní výztuže, které zajišťují tuhost konstrukce a nízké plošné zatížení křídla. Má výrazné zbarvení pro dobrou viditelnost na obloze.

Vysoká rychlost letu

Výkonný střídavý motor BL10 1920Kv s regulátorem lze napájet LiPol baterií 3S, se kterou model poletí rychlostí až 135 km/hod, nebo baterií 4S, se kterou model poletí rychlostí až 160 km/hod!

Snadná přeprava

Model F-27 Evolution se skládá z trupové části, ke které se připevní pravé a levé křídlo.Nasunou se na uhlíkové spojky křídla a spojí pomocí jedinečného upevňovacího systému, který křídla zajišťuje na trupu bez použití nástrojů nebo spojovacích prostředků.

Připraveno pro FPV

Pokud si zakoupíte volitelnou výměnnou špici trupu EFL5608, získáte v ní integrovanou FPV kameru a video vysílač (VTX). Elektronika se jen spojí s kabelem, nainstalovaným ve výrobě.

Pohodlí verze BNF

Přijímač Spektrum AR636A je nainstalován a naprogramován. Stačí nabit baterii, spárovat model s vysílačem kompatibilním s technologií Spektrum™ DSMX® a můžete jít létat.

Doporučujeme koupit

K uvedení do provozu je potřeba model spárovat s leteckým vysílačem Spektrum DSMX, doplnit LiPol baterii 3S 2200-3200mAh 30C nebo 4S 1800 mAh 35C a potřebný nabíječ.

Doporučené vysílače Spektrum

Pro spárování modelu verze BNF doporučujeme moderní programovatelné vysílače SPEKTRUM:

  • 6-kanálový vysílač řady DX Spektrum DX6e DSMX s telemetrií, 250 modelů v paměti.
  • 6-kanálový vysílač řady NX Spektrum NX6 DSMX s nejnovějšími trendy, kompatibilitou Smart Technologie, portem USB a možností připojení WiFi .
  • 8-kanálový vysílač řady NX Spektrum NX8 DSMX s nejnovějšími trendy, kompatibilitou Smart Technologie, portem USB a možností připojení WiFi .
Doporučené akumulátory

Pro napájení modelu doporučujeme pohonný LiPol akumulátor se 3 články (11.1 V).

  • Pro ekonomické létání LiPo akumulátor Black Magic LiPol 11.1V 2200mAh 25C s konektorem EC3.
  • Smart LiPo akumulátor Spektrum Smart LiPo 11.1V 2200mAh 30C IC3 s technologií Smart
  • Pro delší dobu letu LiPo akumulátor Spektrum Smart LiPo 11.1V 3200mAh 30C IC3 s technologií Smart

Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů. Výhody technologie Spektrum Smart naleznete zde.

Doporučené nabíječe pro konvenční LiPol i Smart akumulátory

Pokud se rozhodnete v RC modelech letadel, či vrtulníků používat moderní Smart LiPo akumulátory, nebo nabíjet vaše akumulátory od jiných výrobců, pak doporučujeme tyto nabíječe:

  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S150 s jedním výstupem 50W.
  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S1100AC s jedním výstupem 1x100W.
  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S2100 se dvěma výstupy 2x 100W.
Doporučené moderní výkonné nabíječe pro Smart akumulátory
  • Vysoce výkonný nabíječ AC Spektrum Smart G2 nabíječ S1400 1x400W AC s jedním výstupem 400W.
  • Vysoce výkonný nabíječ AC Spektrum Smart G2 nabíječ S2200 2x200W AC se dvěma výstupy 2x200W.

K dispozici je redukce pro nabíjení IC5/IC3 Spektrum konverzní kabel IC5 přístroj - IC3 baterie 10cm 10 AWG.

Doporučené nabíječe pro konvenční LiPo akumulátory

Pokud se rozhodnete model provozovat na konvenční LiPo akumulátory, doporučujeme používat univerzální nabíječe o výkonu minimálně 50 W.

Nabíječ Dynamite Prophet Sport se dvěma výstupy 50 W

Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz létajících RC modelů potřebujete vhodná lepidla, sadu nářadí a obal na skladování LiPol baterií. Z našeho sortimentu doporučujeme kvalitní sadu imbus šroubováků 1.5/2.0/2.5/3.0mm a Modelcraft křížové šroubováky (sada 6ks). Pro montáž se jistě bude hodit Modelcraft mini kleště v pouzdru (sada) a na řezání Modelcraft řezací nůž s podložkou A6.

Pro rychlou opravu modelů letadel z doporučujeme rychle vytvrzující 4-minutové lepidlo Epoxy. Z naší nabídky doporučujeme Speed Epoxy 4 min. 71g

Ochranné obaly na akumulátory

Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnout vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou. LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození a proto je potřeba jej důkladně chránit.

Doplňkové parametry

Kategorie: RC letadla pro pokročilé
Druh stavebnice: BNF
Konstrukce: EPO
Náročnost pilotáže: Mírně pokročilí
Typ: Sportovní
Rozpětí: 943 mm
Délka: 612 mm
Letová hmotnost: 805 g
Nosná plocha: 24,1 dm²
Plošné zatížení: 33,4 g/dm²
Elektro pohon: BL10

Video

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: